SEO

V roku 2023 bolo cez Google search engine vyhľadávaných cez 99 000 vstupov každú sekundu, to je cez 8,5 miliardy za rok.

Prestala sa vaša stránka zobrazovať na Google? Toto môže byť príčina.

V roku 2023 bolo cez Google Search Engine vyhľadávaných cez 99 000 vstupov každú sekundu, to je cez 8,5 miliardy za rok. Nemusíme asi vysvetľovať, aké dôležité je pre váš biznis, aby sa vaša web stránka a produkty zobrazovali na Google, ideálne na čo najvyšších priečkach.

Častokrát sa stáva, prevažne na nových webových stránkach, že sa webstránka na Google zobrazuje nesprávne alebo sa nezobrazuje vôbec. Poďme sa spolu pozrieť na možné príčiny kontrolou základných technických nastavení vášho webu.

  • Je dôležité, aby sa Googlebot dostal na váš web a na všetky jeho podstránky. To znamená, že všetky podstránky musia byť dostupné cez sitemapu, navigačné menu, či prelinky v rámci vašej stránky.
  • Skontrolujte si, či nie je na podstránkach v súbore robots.txt príznak „nofollow“ alebo „noindex“. To spôsobí, že podstránky s takýmto príznakom nebudú pre Googlebota dostupné, tým pádom nebude schopný obsah týchto stránok „crawlovať“ a následne indexovať a teda nebudú sa zobrazovať v Google Search Engine. Táto funkcia, ak je použitá správne, je vhodná napríklad pre testovacie časti webu alebo stránky, ktoré nemajú byť vyhľadateľné zámerne. Niekedy je príčina trochu zložitejšia. Je bežné, že Googlebot sa na vašu stránku dostane, no stránky neindexuje. Môže byť viac príčin, prečo je tomu tak. Vtedy je potrebný hlbší SEO audit, aby boli príčiny a nedostatky odstránené a opravené efektívne a v čo najkratšom čase.
  • Vaša stránka nemá dostatočný obsah a teda Google tak považuje web za nedostatočne hodnotný, aby ho zobrazoval.
  • Skontrolujte si, či sa text a obsah na webe nachádza vo forme HTML a vyhnite sa obsahu vo forme obrázkov alebo iných frameov, ktoré nebude vedieť Googlebot prečítať a následne zobraziť.
  • Stránka nemá jedinečný a unikátny obsah a teda je vyhodnotená ako stránka s obsahom bez pridanej hodnoty.
  • Web nie je responzívny respektíve nie je „mobile friendly“ a teda ak stránku navštívite na mobilnom zariadení, nezobrazí sa správne, prípadne vôbec.
  • Duplicitný obsah sa rovnako Googlebotovi nebude páčiť, preto ho nebude pokladať za dostatočne hodnotný a nebude ho zobrazovať na zaujímavých priečkach vo vyhľadávaní, alebo dokonca vôbec.
  • Algoritmus Google sa neustále mení a zlepšuje a preto je potrebné tomu vždy prispôsobiť aj web a jeho štruktúru, popisky či obsah.

Naši SEO (Search Engine Optimalization) špecialisti a copywriteri v agentúre Fedor Marketing sa postarajú o to, aby ste mali váš web optimalizovaný a naplnený dostatkom relevantného a kvalitného obsahu, aby vás našlo čo najviac potenciálnych zákazníkov a klientov, zatiaľ čo vy sa môžete venovať tomu, čo viete najlepšie a to je predaj produktov alebo služieb.

Zdieľať článok

Čitajte viac

PPC Reklama

Vedeli ste, že viac ako 85% ľudí vyhľadáva produkty a služby cez internet a až 98% ľudí klikne na stránku, ktorá je v Google vyhľadávači na prvej strane?

SEO

V roku 2023 bolo cez Google search engine vyhľadávaných cez 99 000 vstupov každú sekundu, to je cez 8,5 miliardy za rok.

Chcete sa o našich službách dozvedieť viac?

V tom prípade nás neváhajte kontaktovať

small_c_popup.png

Je niektorá z našich služieb to, čo hľadáte?

V tom prípade nás neváhajte kontaktovať

Hlavná sezóna v plnom prúde

Neváhajte si u nás spraviť audit Vašej webovej stránky, Google Ads či Google Tag Manager úplne zdarma! 

Následne Vám zašleme odporúčania aby ste zbytočne neprichádzali o zákazníkov.

Chcem audit zdarma

Kontaktné informácie
Dodatočné informácie
Vaša správa