Neuromarketing je spojenie marketingu, neurológie, psychológie a sociológie. Aj keď to však možno znie zložito, nemusíte si nad tým lámať hlavu, nakoľko Vám radi s touto problematikou poradíme. Vo väčšine času je správanie zákazníka pri nákupe iracionálne a vo veľkej miere sa riadi svojimi emóciami.
Žiaľ, myšlienky čítať (zatiaľ) nevieme, no máme k dispozícii overené nástroje na testovanie marketingových podnetov na ľudský mozog. Vďaka behaviorálnej analýze budeme vedieť optimalizovať či už celkový dizajn a štruktúru webu, použité farby, reklamné kampane, grafiku, samotný produkt, balenie, či cenu.
Postaráme sa tiež o pravidelné publikovanie obsahu, ktorý bude vizuálne príťažlivý, pútavý a dá potenciálnemu zákazníkovi relevantné informácie o produkte či službe, ktorú predávate. Aktívne budeme sledovať výkonnosť jednotlivých príspevkov, optimalizovať obsah a vizuál na základe dosahu, reakcií a spätnej väzby od návštevníkov.
Pozitívna skúsenosť je kľúčom k budovaniu silného vzťahu so zákazníkom. To Vám v konečnom dôsledku prinesie ďalší obchod, ale aj odporúčania známym, ktorí uprednostnia nákup overeného produktu či služby.
Heatmapa alebo aj tepelná mapa, pomáha identifikovať najatraktívnejšie časti webu či grafiky a na základe toho vieme daný dizajn optimalizovať tak, aby boli na daných miestach relevantné informácie, ktoré dovedú klienta k nákupu služby alebo produktu.
Čo sa týka vizuálnej pozornosti, už z názvu vyplýva, že ide o sledovanie pohybu očí a vizuálnej pozornosti návštevníkov na Vašej webovej stránke, čo rovnako napomáha k úprave webu a umiestneniu kľúčových prvkov stránky a relevantného obsahu na najviac „sledované“ miesta.
Ako úspešne nastaviť PPC reklamy? Radi Vám pomôžeme zlepšiť výkon reklám.
Chcete aby sa Vaša stránka nachádzala vyššie v organickom vyhľadávaní?
Potrebujete nový web alebo vylepšiť ten starý? Náš tím Vám rád pomôže.